Sinhur Merhaba hamişler 32 haftalık hamileyim 2 hafta sonra uçağa binicem,rapor alıyoruz ya doktordan o raporun ne zaman alındığı önemlimi şimdimi alsam gitmeden öncemi alsam sizce ???
Beyazmelekkk Sinhur benim dr um uçağa binmeden 1-2 gün önce gel muayene yapicam öyle rapor vericem demişti. Çok önceden veremem demişti
Jelibon54 Sinhur canım ben de pazartesi uçağa binicem dün aldım raporu gerçi benim haftam seninki kadar ileride değil ne derler çok da bilmiyorum ama bence sen gitmeden en fazla 2-3 gün önce al sonra git benim doktorum şimdi uyuz birine denk gelirsin sorun yaşatmasın sana diye vermedi gerçekten de öyle uyuz birisine denk gelirsin zorluk cikarmasin sana kafan rahat olsun
Helly_3212 Sinhur THY uçuş raporu istiyor. Ama Pegasus falan 35 inci haftanı doldurmadan kendi rızanla uçabilirsin diyor. Ben Pegasus la geldim İstanbul’a doğum için. 33 haftalık olarak söyledim. Onlarda orda bir kağıt imzalattılar. Ama doktora gidip uçuş belgesi almadım. THY istedi ama doktor izni
EsraM Sinhur aldığın tarih yazar orada onu dikkate alırlar ona göre kaç hafta olduğun belli olur , önemli olan 36 haftayı geçmemen
Uysal1628 Kaçıncı ayda alınıyor? Ben önümüzdeki salı ya da çarşamba binicem. 7 haftalık falan oluyor. Almalısın diyenlr var bilemedim
Jelibon54 Uysal1628 doktoruna sor riskim var mı diye bence ne olur olmaz diye 7 haftalık olduğu için sorun yapmazlar sana canım
Sinhur Uysal1628 7 haftalıkken almaya gerek yok ,biz şuan doğum itibari için alıyoruz ,bildiğim kadarıyla 28 hafta ile 34 hafta arası alınıyor bazıları 36 haftada alınabiliyor diyorlar