Valendia CrazyMother bizde 1 Mart’ta 38 oluyoruz🥳 sağlıkla gelsinler insallah bakalım bizimki ne zaman gelecek ☺️
Beyzabuglem CrazyMother ilk dogummu sizinkisi birde kaç haftalık hamilesiniz şuan ben 35 hafta 3 günlüğüm benimki de 1 yada 2 Mart dedi benim 2 inci sezeryan olcak
Mineust CrazyMother bende dün rüyamda gördüm 5 mart veriyolardı günü ama bende 1 mart istiyorum. Cuma gidicem bakalm gün verirler inş. Aynı zamanlarda dogurucaz sanrm canım dogum sonrasıda burdan haberleşiriz ikiz olunca bilmedigimiz çok şey oluyor ☺️
gizemsbsl Yaa hayırlı olsun benimde önce 1 mart dedi sonra 4 marta attı Sağlıklı doğumlarımız olur inş Allahın izniyle ☺️🥰
medosegemira Bizde 35+2 yiz bende 1 mart istiyorum annemin dogum günü çünkü😍 haftaya verecekler galiba gün ameliyat için hazırlık yapıcaz ddi doktor İnş o güne verir 😅