Melek1980 26 haftalık hamileyim. Birkaç günden beri iki göğsümden de sarımtırak sıvı geliyor. Kokusuz, açık renk sanki hafif yapışkan. Bugün iyice arttı. Damla damla geliyor ve pijamam bile ıslanıyor. Normal bir durum mu, yaşayan var mı bu durumu acaba.
CupCake Melek1980 evet benim de geliyordu , şimdş 35. Haftanın içindeyim hala geliyor . Süt kanalları açılıyor sanırım doğuma doğru normal :)
Biyolog-anne Melek1980 en erken ne zaman başlıyor bilmiyorum ama benimde 31. Haftamda gelmeye başladı, doktorumla konuştum gayet normal dedi. Kuru tutmak gerek, bide göğüs ucu kremimi sürmeye başladım ben kuruyup yara falan olmasın diye