Emire-09 Ben de kendimden korkmuştum öyle çok yiyen bi insan da değilim ama o haftalar demek öyle alınıyormuş. Bu ay haftada 400 gr almışım mesela 13 kilo ile doğuma girerim diye düşünüyorum, sizin de öyle. O da çok normal ideal bi kilo. Sağlıkla gelsinler minikler😍