Arkadaşlar Cuma günü gebelik testi yaptım beta 159 çıktı 2 gün sonra 400 cıktı gittiğim devlet hastanesindeki doktor alttan ultrasonla bakıp dış gebelik olabilir dedi ve içeride kanama görünüyor dedi ve 2 gündür koyu kahve bir kanamam var sizce düşük mü oluyo bu bu durum bilgisi olanlar yazabilir mi