aybarsdefne İlk doğumunda çok dikişi olup ikincisinde dikişsiz doğum yapan arkadaşlarım varmı aranızda ? Açılma ne doğrultuda oldu ikincisinde ? ve ilkin de Sünni yle doğum yapıp ikincisinde sancısıyla giden 🥰
Esmabaran aybarsdefne ilkinde suni ikincisinde kendi sancı VS onlara takılma. Herkes farklıdır herkesin bünyesi açılması çatısı VS farklıdır. Benim ilki kendi sancım artı 2 iğne ile doğdu 5 dikişim vardı. 2 si açılmam gün boyu olmuştu yine sancı çekmiştim son korkudan battaniye altından çıkmayınca sancılar durmuştu. Suni taktı ebe ve çok zor doğdu. Ama dikişim olmadı
SutlacimiYedimmiBen aybarsdefne bnde merak ediyorum ilk doğumum suni sancıyla(mecbur çünkü suyum gelmisti 12saat içinde doğum olmaliydi) ve 5 dikisle oldu ikinci nasl olucak bakalım.
aybarsdefne SutlacimiYedimmiBen benimkide Sünni sancıyla oldu sancımı hissetmedigim için 😒15 tane dikişim vardı içerde ne kadar vardı bilmiyorum ama çok dedi ebe
SutlacimiYedimmiBen aybarsdefne artık onlar kaynamistr zaten bu defa daha az olabilir dikislerin cunku vajina ve rahim agzi dha once bi dogum gördü zorlanacagini sanmiyorum😊
Esmabaran aybarsdefne hahah kış mevsimiydi zaten. Kendimi sıkıştırıp durdum sancım geliyor diye. Uzandım yattım yani. E haliyle sancılar geri gitmişti. Açıklığım olmuştu ama sancı yoktu 🤪
aybarsdefne SutlacimiYedimmiBen inşallah olmaz ya gerçekten sancı felan bişey değil çekiyon 1 bilemedin 2 gün ama dikiş den ben 1 ay oturamadım kızımı bile alamadım kucağıma sütüm gelmedi 😒çocuk sanki annemin gibiydi 1 ay ne yürüyebildim ne oturabildim mide bulantısı çok çektim yani anne olmak dan soğudum o an