Sukeyne Melo11 8+6 haftadayım az biraz iş yapayım saatlerce düz zeminde yatmadan kendime gelemiyorum. Kendimizi yormamaya çalışsak da mecburuz yapıyoruz yani
Deletedmom404 Melo11 hamileliğimin başından beri var bel ağrım 20 haftalıkken filan ayakta 5 dk dursam belim kopuyordu sanki Şuan 38+4 hala var ama ara ara oluyo canım bebeğim de erkek 💙
Yarendilan28 Ama genellikle erkek gebelik olunca bel agriyo diye düşünüyorum hayırlısı olsun hakkımızda
Dk16 BEN de 9+2 oldum maşallah hiç ağrım yok Sanki hamile değilim gibi :) olması mı lazım acaba? Sadece biraz mide bulantısı ve yorgunluk var
Duygu_k Ev işi yapınca belim ağrıyor fakat genelde kasıklarımda ağrı var doktoruma sordum gayet normal dedi kanama olmadığı sürece hiçbir önemi yok ağrının ve şiddetinin dedi. Kendine yer açıyor diye avutuyorum kendimi 😊 akşamları babamızın elinin sıcaklığını hissedince hiçbir şeyimiz kalmıyor 😊
Guler30 10. Haftadayım bel ağrısından kıvranıyorum 7. Haftadan beri olan birşey bende doktor normal bir durum olabilir yapacak birşey yok diyor