Maalesef şimdilik tam bir çözümü yok ben sabahları limonlu su içiyordum o bana iyi geliyordu. Kokusuz geldiği için ceviz fındık 🌰yerdim Narenciye🍊koklardım bir de. Siz de kendinizi keşfedeceksiniz ne iyi gelir ne gelmez diye. Koku hassasiyeti mide bulantısı yapıyor, su bile içemezdim. Ama kendinizi kötü hissetmeyin bebek sizden besleniyor onun için endişe etmeyin🤗 Neyi ne kadarcık yiyebiliyorsanız o kadar yiyin mümkünse folik asiti almayı ihmal etmeyin 12. Haftadan Sonra düzelmeye başlayacaktır inşallah