halitefe Sinhur e bebekte baby plus var canım tüm set planda var ikili tarak seride onu al ben çok beğendim
nisanmaral Sinhur ben babyjem in bakım setini almayı düşünüyorum. Bugün ebebekte indirimde hem de yorumları da iyi 👌🏻
Savciergoc Sinhur ben de daha dün elime ulaştı baybjem in kini aldım civil den 30 TL ye aldım bence chicco aynısı o 60 TL civarında bende indirimde 30 a baybjem aldım ,koku olayı hemen her tarakta oluyomuş dalinle yıkayın geçiyo diye baya yorum okudum az miktar da dökülme de hepsinde oluyomuş doğal kıl olduğu için 💕
Gigy Sinhur baby jem aldım içeriği daha geniş ve kullanışlı,mağazada da gördük chicho da pek bir şey yok zaten ve minicik bir şey 🤭
tgb006 Chicco nun çantalı setini aldım çok tatlış duruyor bence. Tarağını ve fırçasını da çantaya koydum. İçindekiler çok güzel
Ytugcek Sinhur bizimki chicco hiç kokusu yok, başlarda fırça olan kullanılıyor zaten, çok yumuşak at kılı ve güzel. Bir de o tırnak makaslarını hiç beceremedik biz, 2 kere etini kestik :( 2 yaş olucak hala kağıt törpüyle kısalıyorum