BurcuLice Biz bugün girdik son 3 ayımıza çok şükür herşey yolunda bebişim sağlıklı bende öyle rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı sizler nasılsınız🌹
Gigy BurcuLice arkadan geliyoruz biz de az kaldı 3.trimestra, son 96 🤭sağlıcakla gelsin tüm minişler 🥳🥳🎈