Kızlar merhaba günaydın iki gün önce kanamam oldu ve hastaneye gittik iki gün kaldım kanamayı takip ettiler çok şükür yoğun bir kanamm yoktu yinede kontrol amaçlı kaldım rahimde açılma yoktu nts ye bağladılar sancı yok yinede sancı önleyici serum iğne vs şeyler yapıldı ve dün çıktık hastaneden ve akşamına göğüslerimden sıvı/süt gelmeye başladı çamaşırım ıslandı ara ara oldu ve bu sabahta oldu bu arada 27 haftalığız sıvı/süt gelmesi bu hafta da normal midir acaba yaşayanınız var mı