Meryemcakmak01 24 haftalık gebeyim bebeği bazen kasıklarımda göbek deliğimin aşağısında hissediyorum bu durum normal mi ne yapmam gerek
Bsmlh Meryemcakmak01 benımkıde aynı 26 girdim hala aynı sorun olmaz diyorlar ama benım bıde suyum az korkuyorum her seferınde
AycanAycan19 Meryemcakmak01 bnde 24+2 haftaligim surekli yer degistiriyo ama kasiklarimda benimde bir agirlik oluyo oraya gelinceee hemwn otursam diyorummm normal degilmiymis bu durumm😳😳😳
Busra34ybg Meryemcakmak01 normal canım bende o haftalarda öyle hissediyordum posizyonundan dolayıymış doktora sordum hatta heran alttan çıkıcakmıs gibi hissediyordum
NefesDeniz Meryemcakmak01 Bende 28.haftamdayım ikiz bebeklerimize hamileyim kızım hep kasıkta oğlum yukarıda..hatta bazen öyle bir baskı oluyor ki kasığımda ellerimle tutuyorum istemsizce 😀 Allahın izniyle hiçbişi olmaz sanırım tüm gebe hanımlar yaşıyor bu durumu
Asya_2402 Meryemcakmak01 Sanırım normal bir durum.Ben de 24. haftadayım bazen hareketleri kasıklarda hissediyorum.Çok şükür bir problem olmadı.
BurcuLice Meryemcakmak01 Canım normal ben bazen aşşağıdan çıkacak gibi hissediyorum bebeğin başı yukarda ayakları aşağıda olabilir benim bebeğim öyle ilk gebeliklerde olurmuş daha çok haraketlerini aşağıdan hissediyorum endişelenmene gerek yok bence