Nurce Hanımlar; doğacak bebeğime şampuan(vücut ve saç için ortak kullanılanlardan) mı yoksa sabun mu daha iyi ??🌸 (Etrafta Bebek sabunla yıkanır diye duyuyorum arada) Sizler hangi ürün ve markayı aldınız ya da kullanıp memnun kaldınız acaba??🙏🏻🤗
[silindi] Nurce mustela yenidoğan şampuanı aldım. Hem saç hem vücut işin bi şampuan. Sabunu ilk kez duydum bebek için
Deletedmom71 Nurce ilk bir kaç ay saf su ile yıkamayı düşünüyorum sadece, hiçbir şey kullanmadan. Araştırın, çoğu önde gelen insanlar öyle yapıyor. Bence bebeğin doğallığını, o kokusunu almaya gerek yok. Süt içiyor zaten kokmaz bile
deletedmom24 [silindi] biz yeğenleri haşur haşur hacı şakirle yıkardık aklıma o geldi 😂😂 sert bişiyi bende sürmeye cesaret edemem ama annem beni de hep onla yıkamış. Kendi saçına bile şampuanı ben lisedeyken sürdü heralde😂 aslında sabun da olabilir ama ben canını yakarım diye cesaret edemem biraz büyüyünceye kadar.
[silindi] deletedmom24 bizde hep sabunla yıkandık vallahi bizde isterdik dalin kokmak lakin hacişakir vazgeçilmezdi anneler için sanki bütün kir bi tek onla çıkardı :) ama o hassas tene sabun ne bilim çok sert geliyor bana belki değildir ama daha çocuk yıkamayı bilmeyince bu işe sabunla girişmek artislik olur herhalde benim için 😂😂
deletedmom24 Nurce neden olmasın 😂 ay denemek geldi içimden oğlum hacı şakir haci şakir kokar mis gibi 😂
zeynepozcn Minoris saç ve vücut şampuanı aldım bende kesinlikle tavsiye ederim göz yakmadı ayrıca kokusu çok güzel