Faddi54 Ysmnbdl Park beşik aldık biz normalde ahşap Ikea alcaktik ama sallanmiyo ve boşuna masraf yapmak istemedik istenildiği zaman çantasına koyuluyor toplanıyor gri renk aldım kız erkek farketmez
patuli Ysmnbdl aynı zamanda park beşik oluyor benim baktığım 3 kademesi var. Bazen kararsız kalıyorum bilmiyorum daha 11. Haftadayım zamanım var 😁
Ysmnbdl patuli bende 14. Haftaya girdim ama şimdiden tayin işleri ortayı karıştırınca araştırmaya başladım 😄
Belkisbelo mlkkk patuli o sekil olan beşik var sökmeye gerek olmadan katlanabilir anne yani ahşap. Ben aldim. Instagramdan rimini baby yazip bakabilirsiniz. Trendyol ve n11de de satılıyor bahsettigim ürün.
patuli mlkkk tüm mobilyamı söktürmüyorum onu da sökmezler diye düşünüyorum daha önce taşındım ama herşeyi sökmediler
Esraismail99 Ysmnbdl biz bu polis eşleri neden sürekli taşınma olayından dolayı herşeyden mahrum kalıyoruz yaa 🙈 bende park beşik aldım taşınırken kolay olsun diye 😂😂
Ysmnbdl Esraismail99 evet işte düzen olmayınca herşeyi düşünmek zorunda kalıyoruz inşallah yerleşik hayata geçebiliriz sonraları 😂
BirMuallime Ysmnbdl evet canım park peşik aynı zamanda anne yanı bana kullanışlı geldi bakalım pazartesi elimde olur inşallah 😊yoyko anne yanı park yatak dersen çıkar karşına
Ysmnbdl Esekoldurengunes bende küçükken sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama 1 yaşından sonra yatağı dolabı odasını oluşturmayı düşünüyorum
Ozlem23 Ysmnbdl ben park yatak aldım boyu sigana kadar yatsın içinde inşallah o zamana ev alırsak değiştirdiğimde oda yaparım dedim yanımda yatması içinde anakucagindan biraz daha büyük bişi aldım hem mama sandalyesi hem anakucagi olan bisiydi istediğim yüksekliktede duruyo
Ysmnbdl Ozlem23 ztn iki yaşına kadar yatıyorlarmış onda bende bitane kendiliğinden sallanan küçük oyuncaklı şeylerden de alayım bitane diyorum içerde falan yanımızda onda yatar
Ayse2011 Ysmnbdl eğer evinizde bir oda yeri yoksa en kullanışlısı oyun park yatağı ⅘ yaşa kadar kullanıma uygun her yere kolayca taşınıyor. Yok kirada degilim kendi evimde oda var derseniz bir oda yapmanızcok daha iyi olur.
Ysmnbdl Ayse2011 maalesef şimdilik öyle imkanlarımız yok geçici çözümler üretmeye çalışıyorum inşallah gelecekte daha güzellerini yaparız 🥰
Ozlem23 Ysmnbdl bende o yüzden aldım içerdeyken yanımda yatarken falan tekerlekli beşik gibi bişi müziği oyuncakları var yeter diye düşünüyorum bakalım ☺️
Zhrblt Benim eşimde polis seneye şark ataması gelecek büyük ihtimalle o yüzden bende pratik anne yani park beşik olanı tercih ediyorum hem uzun vadeli hem kurulumu öğrendikten sonra kolay oluyomuş biz ondan alıcaz inşallah
Ozge-16 Ysmnbdl büyüyene kadar rahat edeceğimi düşünüyorum :) yattığım yerden her anını görüp müdahale edebilmem güvende hissettiriyor kustu mu, yüzü kapandı mı vs gibi