Bebegimgeliyo bizim ki 6 aya kadar hiç göstermedi eşim kız diyordu bende onunla iddaya girdim altın kolye alırsın eyer erkek olursa anneler hiss edermiş ulturason doktorum dedi ne hiss ediyosun ben erkek eşim kız senin hiss etdiyin dedi o an hiç aklımdan kıçmıyor 9 gün kaldı doğuma ama iki gündü ağrılarım var zaten 14 şubatda doğurucam diyordum en başından sanırım burdada hiss etdiyim gibi olucak hayırlısıyla