40+5 artık kabıma sığamıyorum. Düşün düşün normal mi olacak sezaryen mi? Sürekli bebek videoları fotoğrafları izliyorum rüyalarımda doğum ya da bebekli hallerimi görüyorum. O kadar yoruldum ki kızlar. Bana dua edin. Sağsalim kucağıma alayım artık. Şu9 ayı Allaha şükür güzel geçirdim hiç sıkıntım olmadı aktif bi gebeydim ama bugünler geçmiyor. Gecenin bi vakti uyandım şuan(4.36) midem yanıyor ateş basıyor sinirlerim bozuluyo resmen🥺🥺🥺