oguzkaganinannesi Normalde migren ilacı kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince onu kestik. İlk iki ay sorun yoktu ama sonrasında çok çok şiddetli ağrılarım olmaya başladı. Parol içmiyorum çünkü o ağrıyı hafifletmesine imkan yok. Neredeyse şakağımın içinde atan damar dışardan belli olacak. Kayınvalidem mentol taşını görmüş araştırırken bir tane ondan, bir şişe de biberiye yağı aldım. Ağrının geleceğini ilk hissettiğim anda migren taşını sürüyorum gerçekten iyi geliyor. Etkisi geçince tekrar sürüyorum. Biberiye yağıyla da masaj yapıyorum bazen şakaklarıma, biraz kokluyorum iyi geliyor. Akşamları lambader ile oturuyoruz şiddetli ışığa bakamıyorum, eviniz çok aydınlıksa biraz loş yapmanız iyi gelecektir. Geçmiş olsun gerçekten bu ağrıyı çeken bilir 🤦🏻♀️