Asya29_aslnyrk 25 haftalık Ken dayanılmaz diş ağrım vardı hatta burada yazmıştım sarımsak tuz denemediğim birşey kalmamıştı en son çare dayanamadım dişçiye gittim durumu izah ettim 25 haftada sıkıntı olmaz dedi uyustururken dozunu ayraliyor sadece film çekilmedigi için ilaç konulup üç güne bir gidip kontrol etti bu kontrolde de pansuman yapıldı sonrasında ağrım olmadığından emin olduktan sonra dolguyu yaptı.