Minalya_2 yaa umarım öyle olur ben de çok isterim birbirlerini benimsesinler korusunlar ama işte daha kızım da küçük olduğu için ona çok fazla sorumluluk yüklemek istemiyorum. Ona haksızlık yapmaktan çok korkuyorum. Büyüdüklerinde daha az sorun olur bence de ama önemli olan küçükken onlarda travma yaratacak bir durum olmaması bakalım ne kadar sağlayabileceğiz. Benim kızım çok sakin çok sevecen ama kıskançlık duygusu olursa ne yapar bilemiyorum