Merhaba gecen hafta bu şekılde doğum yaptım. Ben de aşırı streslı ve panikdim, hatta dişci koltugunda bile stresden tansiyonum düşer benım . Fakat korkacak hiç bişey yokmuş çok rahat geçdi, önce belden uyuşturdular ki hiç hissetmesim.Ne zaman başlıycaksınız falan dıye sordum Dr a , o da daha dur önce test edecegız vs demesı ıle bebegımın aglamasını duymam bir oldu, meger çokdan başlamış bile, o kadar hıssetmıyorsunuz, toplam girip çıkmam yarım saatı gecmedı, bu arada bir ara panik yaptım tabıkı :)dr uma daralıyorum nefes alamıyorum dedım anında damardan ılaç verdıler ve hava verdiler 1 dk içinde düzeldım, zaten başınızda sadece sizi takip eden kişilerde oluyor ve sizinle konuşuyorlar , ben çok rahat atlattım darısı başınıza inşallah.