Senayyalcin 28+5im belimin arka kısmında aşağıda öyle bir ağrı var ki yürüyemiyorum bile ve karnım da da baskı tarzı ağrı var durup durup ağlayasım geliyor ağrılardan neden böyle bilmiyorum
ogrencianne35 Senayyalcin 22.haftaya girdik biz de 15.haftadan beri bel ağrısı kuyruk sokumu ağrısı beni mahvetti ve igne vuruluyorum her hafta dün ailemin yanına geldim felaket kötü belim
avukatveanne Senayyalcin okadar iyi anlıyorum ki seni bende 28.haftalarda yaşadım acile gittiğimde ntsye bağladılar hiç bişi çıkmadı her zaman olmuyor ama arada yine oluyor yapabiliceğin hiç birşey yok bol bol dinlen her gün 1 bardak kefir içebilirsin kemiklerin ve ağrıların için 34 haftalık oldum hala oluyor 🤷♂️
BTSG04 Senayyalcin geçmiş olsun 🌹 bende 25. Haftamdayım temizlik yaptığımda çok yorulduğumda bende ağrıdan uyuyamıyorum artık kendime daha dikkat etmeye başladım sanırım magnesium almaya başladım onunda biraz etkisi oldu. Doktorum bel ağrısına en iyi gymnastik iyi geliyor youtubesan aç yap dedi kursa katılıcam sonrada kendim yaparım evde diye düşünüyorum
Derya0777 Doğrudur canm çok geçmiş olsun kendini sıcak tut yorma ağır iş yapma bende 19 haftalık hamileyim ama 2 aydır bel ağrısı hiç geçmyr sancılarım da oluyor ilk gebeliğimde bel ağrısını son aylar da çektim ama bunda başından beri var
Derya0777 Senayyalcin Elinden geldikçe halı çırpma ben çırpmıyorum hcbsy eşim yapar belim gerçekten ağrıyor sürekli ayakda fazla duramyrm tansiyonum düşüyor ya
Senayyalcin Busraksu Aysentass BTSG04 minikbaby06 avukatveanne ogrencianne35 Derya0777 Hepinize geçmiş olsun öncelikle kendimize daha fazla dikkat etmemiz gerek sanırım yanıtlarınız için çok teşekkür ederim 💚
Aysentass Senayyalcin bana magnezyum vermişti doktor ona rağmen öyleydim bir de kalsiyum ekledi çok çok rahatladım bi ara doktorunu istersen
Busraksu Senayyalcin 28+4 olduk bizde dün gece ağrıdan gözümü kapatamadim belim bacaklarım her yerim ağrıyo şaka gibi ne yapicam nasıl gecicek bilmiyorum uyuyamıyorum oturamiyorum uzanamiyorum bile 😭