Merhabalar anne ve anne adayları ben 8haftalık hamileyim aynı zamanda 20aylıkta kızım var ve hala beni emiyor doktor bırakmamızı söyledi çokta bağlı bana sabah ve öğlenleri aramıyor memeyi ama gece yatarken mem istiyor ve gece yarısı kalktıgında da benimm gibi durumda olan anneler nasıl başa cıktınız yardımcı olabilirmisin? NOT: ( Psikolojini bozmak istemiyorum acıbiber ,salça,sirke vs bunları yapmadan ayrılmasını sağlamak istiyorum )