Adabahar okumayın, düşünmemeye çalışın. Aklınıza takılan şeyleri doktorunuza sorun buralarda başkalarının hikayeleri sizinle aynı olacak diye birşey yok. Bu tamamen sizin zihninizle alakalı. Soyutlayın kendinizş azcık kalmış zaten doğuma girmeyin gerekirse foruma bebekle ilgili güzel şeylere kanalize olun. Hayırlısıyla alın kucağınıza inşallah😊