NilayRuya pandemi dediler hamilelik dediler, bi de ben şişti dişim deyince antibiyotik yazdı sanırım kuzum, doktoruma sordum ikisini de kullan mutlaka dedi, kullanmaya başladım hemen, inşallah tüm ağrı çeken gebeler de ben de kurtuluruz bu acıdan canım dua ediyorum herkese herkese 🤲🏻🤲🏻