Sabaha karşı 5 de ağrı ile uyandim basta tuvaletim sıkıştı belki ondandır dedim iki kere felan gittim yok sancim 5 dakika da bir geliyor belden kasığıma ordan bacaklarıma vuruyor evin içinde yürüdüm ağrı gelince. Ztn kontrolüm vardi saat 8.30 da yola çıktık tabi yolda agri giriyor bacaklarıma vuruyorum dayanamayinca. Doktorum nst ye yolladı çekindim agrim var ama nst de çıkmıyor doktorum eve yolluyorum ağrın yok dedi ama bn hissediyom var dedim nst de cikmayinca yolladı. İki abim seni baska hastaneye goturelim o da öyle derse evimize geceriz ddi acilden giriş yptk 5 cm scikligm varmış yatis yapildi derken 7 cm olduk agrim şiddetlendi 8 derken bağırıyorum ebe belden aşağıya duş al ddi girdim ıkınma hissi geldi geliyor diye bağırdım tuvalette ebe parmagini soktu yataga yat doguruyon dedi elim başına değiyor bide ilahi açtı Yattim sanci gelince kendiliğinden ıkınma hissi artıyor üçüncü ikinmaya gectik ebe kesik atacakti şükür bebeğim geldi ağladı kucağıma aldım oyyyy. İsteyen herkese nasip etsin cok güzel duygu şaşkınım hala 😍😍😍 (ha buarada kendi doktoruma guvenseydim evimr gitsem evde dogurackmisjm hastane ilr evim 1.5 saatlik ).