Edibaby Birkaç saat aralıksız ağrıdıysa doğum sancısı değil. Aynısını haftasonu yaşadım ve doktora gittik nstde sancı çıkmadı , muayene bile etmedi doktorum. Doğum sancısı düzenli olur ve kısa sürer tekrar tekrar girer dedi. Bunu biliyodum ama insan panik yapıyo yine de. Siz yapmayın 😊 Bu arada ben de 36+4 tüm o gün.