30+5 haftalık gebeyim ellerim sabahları uyanınca çok şiddetli agrıyor ve akşama kadar agrısı devam ediyor. Normal bir agrı degil çok şiddetli bir agrı uyuşuyor ve hiç bişey tutamıcak kadar. Bu durumu yaşayanlar varmıdır. Birde bugun 1600 kilosu çıktı başı da 1 buçuk hafta önden gidiyor bu durumu yaşayan da var mıdır efendim doktor normal genetik dedi ama biz anneler biraz Herşeyi sorguluyoruz 😊