Zynp53 öncelikle inşallah sizde diğer hamile kardeşlerimde hayırlısı ile kucagnza alırsınız bebeğinizi bende normal istiyordum 40+3e kadar bekledik baktık ne sancı ne bir ağrı var nst de de sancı yok suni ile başlatalım dedi doktorum sabah 8de hastaneye gittik suni takıldı 2.30a kadar sancı çektim ama 1cm açılma oldu suni takılıyken yürüyüş pilates squat herşey yaptım (hamileliğim boyunca da yürüyüş merdiven iniş çıkış squat pilates herşey yaptim) ama olmadı 4e kadar bekleyelim dedi olmazsa sezeryan dedi bende bu saate kadar 1 cm açılma oldu bu saatten sonra zor olur sezeryan dedim ebe hanm hayır bekleyelim rahim yumuşak açılma olursa çok kolay dogum olur dedi beklemek istemedim çünkü artk 2. Suni sanciya geçtik inanılmaz ağrıvar ama açılma yok sezeryana hazırladılar beni yarim saat sürmedi kızım geldi dünyaya ıyiki daha da beklememişim suni nin kasılması ile bebek dönmüş kafası yukardayms o yüzden açılma olmamış ve kakasini yapmış beklemiş olsam onu riske atacaktım benden tavsiye doktorunu dinle inşallah yakında doğum hikayeni okuruz 🙏🏻🤍