39uncu haftama tamda bugün girdim ikinci gebeliğim ama ilkinde hiç böyle şeyler yaşamadım. Çamaşırımda ıslaklık var neredeyse yarısına kadar ve inanılmaz mide bulantım var ama sancım falan yok doktorada gidemedim bir haftadır sizce suyummu gelmeye başladı ? Bu arada üç hafta önce kanamam başlamıştı sonra kahve rengi akıntıya dönmüştü doktorum eski kan korkma demişti sürekli kahverengi kan oluyor çamaşırımda ama bu bildiğin su bu sefer