zynb_ozkn sancı olmadan açıklık olmaz. Ama her sancıyı da herkes hissetmez biraz ağrı eşiğiyle alakalı. Yani mesela nst ye girersiniz yüksek sancı çıkar doğum başlamıştır açıklık da vardır kişi hissetmiyordur. Nadir de olsa yaşanan bir durum.
benimde suyum gelmişti sancım yoktu henüz hastaneye gittim 1 cm açıklığım vardı 2-3 saat sonra sancıyı hissetmeye başladım açıklığım 3 cm di 5 saat sonunda sancım dayanılmaz oldu 9 cm açıklığım olmuştu