Merhabalar 38+3 de normal doktor kontrolüm vardı ama onun öncesinde iki gün boyunca adet sancısı gibi bir ağrı belime vurup duruyor kontrol öncesindeki gece ağrıdan uyuyamadım sonra kontrolde nstye bağlandım sancı çıktı çatı muayenesi yapılacak dendi doğumhane de bakıldı 4 cm açılmam olduğu söylendi ( çatı muayenesi gerçekten abartılacak bir olay değil onuda söylemek isterim) doktor yatış yapalım dedi ben kendi sancım gelmeden yatmak istemedim muayene sonrasında üç boyunca kanamam oldu o yüzden nişanımin gelip gelmediğini anlayamadım ben bir hafta geçti derken benim sürekli rahmimde baskı var zaten yatıp kalkmak çok zor ve büyük gün geldi hafif hafif adet sancısı gibi vuruyor belden ve sürekli tuvalete gidiyorum yine kontrol var nstde sancı yeterli çıkmadı acilmada hala 4 cm yine yatmak istemedim eve geldim artık iyice sancı siklasmaya başladı evde pilates topunda oyurdum sıcak duş aldım artık 2.5 dakikaya düşmüştü sancım hemen hastaneye gittik direk muayeneye aldılar acilmam 7 cm olmuştu nstye bağladılar sancidan duramıyorum ama ben birturlu suyum gelmedi çubuk yardımıyla suyumu patlattılar o an sancinin en yüksek olduğu anda patlatiyolar ama böyle bir acı yok resmen içimi boşalttılar sonra açılma için bı ilaç verdiler o sırada gözlerim görmüyor ve sürekli sancı geldiğinde ilin diyolar ikimizde oksijensiz kaldığımız için oksijen taktılar ve bebek besinsiz kalmasın diye serum taktılar acilmada yeterli seviyeye ulastigimizda çatala getirdiler fakat benim sancım ikinmaya yetmiyor çocuğun kafası sıkıştı çok zor anlardı ben ikinmayi beceremedim acıdan gücüm kalmadı sonra doktorum geldi karnıma bastırarak bebeği çıkardılar ve o an bütün acı bitti dikiş kesi inanın o kadar kolay geldiki o anlarda dikiş atılırken baya sohbet ediyorum ben 😂 sonrasında şükürler olsun oğlumu kucağıma aldım normal doğumun en güzel yanı çabuk toparlamak şükürler olsun ben atlattım rabbim bütün hamile kardeşlerimi kurtarsın o kadar acı çekiyoruz ama sonuç gerçekten çok güzel ♥️🥰