Saliha0540 canm bende 6 kilo verdim bende 12 +5 im bugün doktor normal ilk 4 5 ay kilo verebilirsin dedi benm iştahm kapandı hamilelelikte tabii dikkatte ettim. Kendini üzme kusuo hiç bir şey yiyemeyenler de oluyor bu aylarda senden beslenmediği depondakileri kullandığı söyleniyor. Hatta yakın bi arkadas kusmaktan 12 kilo verdi doktor istersen ölüm orucuna gir o senden alacagnı alır demişti. Kilo vermemiz yüksek kilolardanda kaynaklanıyor. Yine de doktora görünmektw fayda var ama o zamana kadar içini ferah tut 😊