Merhabalar çok korkuyorum tansiyonunuz yüksek çıkıyor mu ben panik atak hastayım tansiyon ölcülürken ister istemez fena heyecan yapıyorum kalbimi hızlandırıyorum tansiyonum bazen 15 bazen de 14 çıkıyor yani sakin olsam belki böyle çıkmayacak ama korkuyorum gebelik zehirlenmesi olmaktan