Kizlar bnm son kac gundur vücudum da kasinti yer yer dee döküntü oluyordu asiri degil hele ki.midem ne yesem dokunuyor ağrıdan sancidan duramiyorum geceleri surekli wc deyim ishla sancisi gibi ama duramiyosun takmadim basta doğum yakin olabilir dedim.Bigun kontrol gittigimde doktor zehirlenme olabilir safra asidi testi yap dedi sonuca gore yatis yapilcakmis YARIN yaptircam da bi bilgisi olan varmi korkuyorjmda biraz normal doğumumdu aslinda buda 2. Hamilelik test nasil olcak yardimci olurmusnuz olan varsa sorunlari basla neyd