Nsannannesi Kızlar demin yeşil akıntı olduda bende bebeğe zarar veren biseymi acaba niye olur başına gelen varmı bide randevum 13 gün sonra acaba yarın bu yüzden özlemi gitsem sorsam diyorum
Mahirissmoms Nsannannesi bende de oluyor arada beyaz da oluyor enfeksiyon dedi doktor bana siz yine de gidin enfeksiyon olursa bebek doğunca sarılık yaparmış
Busra3509 Nsannannesi bendede olyp arada Enfeksiyon yada mantar 😟 Fitil verir büyük ihtimalle akıntın devam ederse 🙏🌸
Guest1234 Aynı sorunu yaşadım. Doktor mantar olduğunu söyledi ve ketoral fitil verdi. Geçmiş olsun 🙏🏻
Ayssmom Sarı ve yeşil akıntı enfeksiyon olabilir diyorlar eğer kanlı değilse acil olmayabillir yinede bilmem doktor musun diyenler gelmeden söyleyim 😂😂
Nsannannesi Busra3509 yok gelmedi iki defa geldi kesildi ama kaşıntım oluyo iliskide ağrı bunları soyleycem gidince
Baby_lila Ben de az önce böyle bir post mu açsam dedim. Sık sık yaşadığım bir problem. Enfeksiyon yok tahlillerim temiz. Bana birşey vermedi dr. Ama fitil veriyorlar genelde.
Busra3509 Nsannannesi o zaman kesin mantar aynı problemi ben de yaşıyorum kaşıntı ve ilişki sırasında çok acıyordu Doktor mantar dedi Krem verdi😟🤔