Ben çok fazla doktora gitmeye karşıyım. Her doktor farklıdır sonuçta. O yüzden birden fazlaya gidince kafa karışıyo hangisine güvensem sorunu çıkıyo. Ben doktorumdan gayet memnunum. İlk ona gittim sağolsun herşeyi de en ince detayına kadar ben sormadan anlatıyo. Gayette memnunum