Serapgisi Kızlarrr hepinizin ilgileneceği bir konu açacağım şimdi bebişlerimize anne karnında kilo aldıran yani daha çok onların beslenmesini sağlayan yiyecekler nelerdir. Birbirimize yardımcı olalım hadi 🍯🌰🥗🥙🍗🍖🥚
minisinannesiiii Serapgisi havuç çok aldırıyo diye duymuştum bide maden suyu bu ara iciyorum midemi de rahatlatiyo ama tadi çok çirkin 😀
Abcxyz Serapgisi bebegi en cok besleyen sey muz. Cunku icerisindeki vitamin ve mineralleri %90 oraninda bebege veren tek yicek.
birprensesvebirprensannesi Serapgisi Süt muz ceviz badem fındık 🙏 En önemlisi süt muz kesinliklikle çok güzel kilo aldırıyor 🙏
hatice_Akyalcin minisinannesiiii havuç özellikle amniyon sıvısının artmasında çok faydalı birde armut
hatice_Akyalcin Son aylarda özellikle muz kaşar peyniri yumurta ama maden suyu ödem yapabiliyor dikkatli olun ilk hamileliğimde çok içtim ellerim ayaklarım çok erken dönemde şişmeye başladı doktor çok tüketme demişti nedeni maden suyuymus
minisinannesiiii Limonumm ben 5.haftada icmeye basladim 1 2 ay içtim çok tiksinmistim bide midem şişiyodu içince şimdi tekrar basladim 7 aylık olcaz bence 4.ayda başlanmalı
Fer4h Havuç önemli evet ama yüksek A vitamini içerdiği için fazla tüketmemek gerekiyor köklü sebze dikkat etmek gerek
Mrvalp9218 minisinannesiiii bilmiyorum onu ben tozundan içtim 38+3 te 3880 doğdu oğlum bide ilk hamileligimde farklı olarak kefir tükettim.
Ayssmom Serapgisi Yarın randevum var eğer bu bebiş yine kilo almamışsa günde 7 öğün yiyeceğim 😡😡😂😂😂 doktorum bana bol protein tüket onlar bebeğe kilo aldırır demişti 🤍🖤
Mervekrrsln Ayssmom haftasından önde gidiyor dedi banada muz ve ayva çok tüketiyorum bunlad etkili olur diye düşünüyorum
Ayssmom Mervekrrsln maşallah canım valla kabız olduğum için muz tüketmiyorum ama süt yoğurt yumurta ayran tahin pekmez et bunları bol tüketiyorum mecburen normalde saydıklarımın hiçbirini sevmem yemezdimde ama işte oğlum beni dize getirdi 🥲☺️ Bu arada süt falanda kabız yapıyor ama ben her gün kayısı tüketiyorum yoksa başa çıkamam