Dilek0809
Dilek0809 benim idrar yoluna dair hiiiiiic bi problemim yoktu belimde agrim vardi bobrekmi diye supheleniyodum, rutin kontrolde idrar verdim, ciddi derecede enfeksiyon cikti, ilac kullandim. Doktoruma hic bir belirtim olmadigini sordum, hamilelikle belirti gostermez cogunlukla, sinsidir dedi😔