Gizemmm33 Kızlar ben 7 hafta 3 günlük hamileyim dün bebeğimin kalp atışını duymaya gittim ama kese hala boştu ve kalp atışını duyamadım bu sizce normal olabilir mi ?sizler kaçıncı haftada bebeğinizin kalp atışını duydunuz? Yardımcı Olurmusunuz🙏
2melek_annesii Gizemmm33 cnm üzmek istemem ama 7 haftaya kadar genelde bebegin oluşması gerekir doktor ne dedi bu durumda merak ettim inşallah haftaya oluşmuş ve duymus olursun
Eda115354 Gizemmm33 karnınızdan mı duymadı? Alttan da muayene eder aslında öyle de duyulmadı mı nasıl oldu?
Gizemmm33 2melek_annesii haftaya tekrar gel dedi perşembe günü tekrar gidecem bu seferde duyamazsak kürtaj olacaksın dedi 😔
Zafsim0801 2melek_annesii bende 7+2 gitttim duydum Rabbım insalllah sanadaaa hayırlısını nasip etsin içini ferah tut
Eda115354 Gizemmm33 alttan bakış bir hafta geriden de görülüyor diye dedim. Olsun hayırlısı olsun da erken biraz daha bekleyin geç döllenme olmuş olabilir.
Hhhzzzlll3545 Gizemmm33 10 hqftqda duyanlari bile biliyorum peki hamilelik brlirtilerin bulanti kasilma yanma vs devam ediyormu
Hhhzzzlll3545 Gizemmm33 bence gorursun bebeginibbir sonraki gittiginde Allah sabir versin beklemek zorr 🤲🏻