Merhaba hanımlar ben sabah akşam 200 mg progestan kullanıyorum şu an 30 haftalığız ama 27. Haftada erken Doğum riski dolayısıyla başlandı Yani 3 haftadır vajinal yoldan kullanıyorum sürekli. Sorum şu , bugün akşam dozunu koyarken her zaman yaptığım gibi parmağımla ittirebildiğim kadar derine koydum ama ilaç kendisini geri itti aşağıya tekrar ittirdim yukarıya gene aynısı oldu zorlamadım bende. Parmağımda sarı sümüksü bir akıntı ve biraz da erimiş ilaç vardı. Sizce neden böyle oldu, Allah korusun alttan açıklık falan mı var ki ilaç geri geldi, ya da içeride ilaç birikintisi mi var dolmuş da o yüzden mi ilaç geri geldi. Başına gelen duyan doktordan bir bilgisi olan var mı?