Iamghs cok zor hemde ilkinin acısı geçmeden ikinci evlat acısıyla imtihan oldum hem de daha zor bir sekılde beni ilk bebekte düşük riski vardı kese yanında kanama alanı vardı ama oğlumda hersey güzel gidiyordu bütün testlerimiz de temiz cıkmıştı takdiri ilahi böyleymiş rabbim aynı acıyla tekrardan sınamasın inşallah bizleri bu oğluma uzun ömürler versin inşallah 🤲