29 haftalık hamileyim ilk gebeliyim. Bebek kendini bir yerde topluyordu ama bugün bütün gün kasıldı karnım. Yolculuk yaptık 4 saat. Hala devam ediyor. Sıkıntı olur mu acaba. Yarın doktora gidicektim zaten. Ama endişelenmem gereken bir durum var mı sizce?