Nergis_kms ben 34+4 oldum bir gün önce hastaneydim bir gece yattım erken doğum riskim vardı sancılarım başladı serum verildi ilaç yüklemesi yapıldı doğumu geciktirdiler şuan sadece WC ye gidiyorum yemeğe kalkıyorum ayakta durunca hemen sancım başlıyor bebeğim 2 hafta önden gidiyor kafası kanala girdiği için sancı veriyormuş çok korkuyorum dua edin bana 🤦🏻♀️