Duygusuz Kızlar normalde de cok kasılmalarım oluyordu ama 1 saattir baktım takip ettim 5 dk da bir kasılma geliyo sancım cok degil ama yarın kontrolüm var acaba yarın dogum olur mu
oznuraydinn Duygusuz kasılmalarınız gece bile rahat vermeyebilir doğum başladıysa ılık bir duş alıp açılmanızın rahatlamasını sağlayın en azından.
Duygusuz oznuraydinn sancım cok yok kasılmalar az agrıyla gelip gidiyor bekleyecegiz sabaha kadar aynen ılık duş alayım
3prensesannesiii Allah kolaylık versin canım kasılmaların düzenli ise açılmanda varsa olur ona göre tedarikli git canım
Duygusuz 3prensesannesiii gecen hafta acılmam yoktu yarın sabah erken kontrolüm şimdi sancım yok cok fazla yarına kadar bakalım nolcak
Duygusuz hilal-a evet bebegin Bi tarafta toplanması. Önceden sadece toplanırdı agrı yapmazdı 2 haftadır agrı da yapıyor bugun daha da cogaldı