BuseGne Herkese merhaba, sonunda civcivime kavuştum Allah’ın izniyle. Ayın 3 ünde 37+3 haftalık iken tüm gün boyunca oğlumun hareketlerini hissetmedim ondan 2 gün öncesinde 2,5 cm açılmam vardı ilk başlarda pek ciddiye almadım sancımda vardı çünkü iftar vaktine kadar bekledim sıcak suya oturdum yürüdüm squat çektim gebe pilatesi yaptım derken eşim dayanamayıp hastaneye kaldırdı iyi ki de kaldırmış arkadaşlar benim yaptığım hatayı sakın yapmayın hissetmiyorsanız hemen hastanenin yolunu tutun hiç vakit kaybetmeyin. Ben ta ki bu haftaya kadar normal doğum yapacaktım hiçbir aksilik yoktu 30. Haftamdan beri oğlumun kafası doğum kanalına girmişti herşeyim normaldi. Gelelim 2 gün önceye, nstye bağlandım bebeğimin kalp atışında ani yavaşlama ve birden bir e hızlanmaya rastlandı hemen acil sezaryen kararı verdi doktorum ben de kalp hastası olduğum için bana bu hastanede doğum yaptıramayacağını bir üniversite hastanesine gitmem gerektiği söylendi sevk edildim 4 cm açıklığım ve sancım vardı kanamam açıldı nişanım bozuldu suni sancı verdiler saatlerce çektim çünkü normal istiyordum ama bebeğimin kalbi sıkıntıya girdi ve hemen spinal sezaryene alındım ve spinal uyuşma ne yazık ki tutmadı genel anestezi yapıldı hemen ve bebeğim anesteziden etkilenmiş hala göremedim yavrumu koklayamadım, oğlum canım yenidoğan yoğun bakımında, benim doğum hikayem de böyle arkadaşlar hepinize rabbim rahat ve hayırlı bir avazda doğumlar nasip etsin biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin ve lütfen oğlum için dua edin teşekkür ederim hepinize şimdiden. 🙏🏻🐣
Seyma53 BuseGne rabbim biran önce iyileştirsin minik yavrunu :( bebeğin anesteziden etkilendiğini bilmiyodum, sen nasılsın ağrıların varmı çok peki canım
EmineGneDemir BuseGne Rabbim bir an önce kucağına almayı nasip etsin canım. Sağlıcakla evinize dönün inşallah
Fatime İnşallah en kısa zamanında oğlunla sağlıklı bir şekilde kavuşursun cok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin 🌸
BuseGne Seyma53 ağrım dün çok fazla vardı ama şimdi iyiyim canım benim spinal tutmayınca dozu tam ayarlanmadan anestezi verildiği için ben de çok zor uyandım solunum sıkıntısı ben de çektim şuan oğlumda çekiyor