Merhabalar şu an 33.haftanin sonunda olmam lazım iken 32. haftanın başında görünüyor.doktorumgecen ay ilk bir hafta fark vardı minyon tipli demişti . şimdiiki haftaya yakın olunca şu an takipe aldı.gelisme geriliği olabilir diye …kilosu 1800 . Başına böyle bir şey gelen varmi