Elif3534 Merhabalar, ben su hastanesine hiç gitmedim. Doktorum dışardan. Su hastanesinde yaptırıyor genelde doğumlarını. Bu hastane hakkında bilgisi olan İzmirli annelerimiz bilgi verirse çok memnun olurum 💞🙏🏻
Nslhnkr Elif3534 hemşiresinden tutun tüm kattaki çalışan herkes çok iyiymiş. Ailemizden 4 bebek su da doğdu tercihim benmde su olacak. Allahım düşürmesin ama küvez ve yoğun bakım ünitesi de varmış.