Yusuf_yildz ben 6 aylıkken deldirmiştim o da annemin hevesiyle. bana kalsa kızıma bırakırdım bu kararı. ama niyeyse basiretim bağlandı ses çıkarmadım 🙈 top küpelerden taktım 2 yaşına kadar. arkası korumalı. kulağına batmayanlardan. sonrasında yine figürlü, taşlı aldım. erken deldirmenin şöyle faydası oluyor; farkında olmadığı için eli kulağına gitmiyor, dolayısıyla da yara veya enfeksiyon riski olmuyor. çok şükür bizimkinde bir aksilik yaşamadım.