HazalayirKaraaslan 12 haftalık gebeyim ve 6.haftadan itibaren bulantılarım devam ediyor. Her gün serum takılmak zorunda kalıyorum toplam 11 kiloya yakın kilo verdim. Ne yediysem faydası da olmadı. Ne tuzlu çubuk kraker ne leblebi ne de başka biley. Sadece ayva çok az iyi gelmişti. Ayvayı tavsiye edebilirim. Ben ilaç hiç içmedim. Ama serum takıldım her gün nerdeyse. Hala da devam etmekte. Mide bulantısı olan annelerimizin Allah sabrını artırsın. Gerçekten o kadar zor bişey ki. Bi süre sonra insan dayanamıyorum diye ağlıyor. Umarım en kısa zamanda bulantılarımız geçer 🙏🏻