Zeynag
benzer bir durum bende de var. 29+4teyim. Birkaç saattir bel bacak ve karın ağrım var.bebekte de normale göre fazlaca bir hareketlilik var. İlk çocuğumda sancıyı hissetmemiştim sadece hafif bir karın ağrısı yaşamıştım ama doğum sancısı olduğunu anlamamıştım. Şimdi her karın ağrısından korkuyorum ya doğum sancısıysa diye. Umarım sağlıkla gününde doğururuz çocuklarımızı.